tirsdag 1. mai 2012

4 kommentarer:

  1. Så nydelig. Ser nesten ut som havfolket! Vakkert og nydelig utført.
    Hilda

    SvarSlett
  2. De siste bildene dine her hører hjemme som en serie og er utrolig vakre og spennende, Inger-Lise. Fallt særlig for dette bildet, men likevel vanskelig å velge:)
    God helg til deg!

    Mvh Inger Anne

    SvarSlett
  3. Hei Inger-Lise!
    Har ikke oppdaget bloggen din før nå, selv om jeg ser at du har holdt på en god stund!

    Gøy å se nye bilder fra deg slik som dette hvor jeg aner influenser far Tove selv om det samtidig er i din typiske blå stil. Kjempeflott.

    Jeg får assosiasjoner til blått hav og storm og noen personer midt i dette.

    Har lagt deg til i min blogg og håper å følge deg.

    Selv er jeg ikke så aktiv lenger på dotten. Ser ikke ut til at jeg er alene om det. Synes aktiviteten der har dalt og kanskje fordi mange heller lager seg blogger. Slik er det i alle fall med meg at jeg synes det gir meg større glede å holde på med.

    Håper at du har det så bra du kan ha det og ønsker deg en flott helg!

    Beste hilsener fra Knut

    SvarSlett